În zilele noastre, este extrem de important pentru orice afacere să aibă un site web elegant, modern și ușor de utilizat. 

Site-ul  firmei tale este principalul element în mediul online unde utilizatorii își crează prima impresie și dacă acesta este realizat corect, „ca la carte” acesta poate deveni vânzătorul tău 24 ore din 24.

Sunt multe firme ce înțeleg importanța unui site optimizat și sunt conștiente de problemele cu vechiul site, dar nu sunt sigure când și dacă vor începe procesul de .

Într-adevăr, un al site-ului web implică întotdeauna multă muncă, timp și un buget. Insă există și o partea bună:  emoția de a avea o prezență online complet nouă la finalul procesului, de care te vei mândri.

Iată cinci motive care te vor ajuta să determini dacă este momentul potrivit pentru a investi întrun nou website:

1. Pare demodat.

Sunt foarte multe firme care au site-uri web ce par învechite. Chiar și persoanele fără experiență în web design pot spune că sunt depășite. Acest lucru va afecta afacerea, mai ales dacă potențialii clienți vor avea de ales între mai multe firme. Clienții vor alege cel mai probabil cu o firma  care are un site web cu aspect plăcut, ușor de utilizat, deoarece acest lucru oferă un plus de  încredere că acea firmă este în creștere și utilizeaza cele mai noi tendințe și tehnologii.

2. Nu este actualizat conform strategiei de afaceri și de marketing.

Au fost de multe ori când am stat de vorbă cu oamenii de la companii și am aflat că strategia lor de afaceri s-a schimbat sau au lansat produse și servicii noi, dar nimic din aceste lucruri nu se reflectă online. Este important ca site-ul tău să cuprindă ofertele de servicii, astfel încât nu numai să nu pierzi clienții ci chiar să îi câștigi în fața concurenților. Este important ca potențialii clienți trebuie să observe ultimele informații legate de firmă.  Dacă prezența  online nu reflectă asta, este timpul de un .

3. Website-ul nu este responsive și nu oferă o experiență plăcută pe toate dispozitivele.

În urmă cu câțiva ani  a fost foarte ușoară menținerea site-urilor doar pe desktop,  când utilizatorii nu foloseau dispozitivele mobile pentru a face cumpărături,  pentru a se informa și pentru a se conecta cu prietenii lor. În prezent, utilizatorii pot naviga pe site de pe un desktop, laptop, tabletă sau de pe telefonul mobil. Așteptările în privința ușurinței în navigare, viteza și a experienței cresc din ce în ce mai mult. Ei doresc să se informeze de pe telefoanele lor sa share-uiască informațiile cu prietenii și colegii, să salveze un produs în coșul de cumpărături. Este posibil să pierdeți acești oameni în calitate de clienți dacă site-ul nu oferă o experiență plăcută pe toate dispozitivele.

4. Funcțiile site-ului nu funcționează corect.

Monitor, Binary, Binary System, Computer, Binary Code

Designul nu este singurul lucru de luat în considerare atunci când vă gândiți la .  Dacă site-ul nu funcționează în parametrii normali utilizatorii vor pleca deoarece își pierd încrederea. De multe ori am auzit clienți care se plâng că au probleme cu coșul de cumpărături, că acesta nu funcționează sau procesul de checkout este prea complex iar aceștia mai au de așteptat luni bune până se vor hotărî asupra unor noi dezvoltări. În toată această perioadă se vor pierde mai mulți bani decât costul cu noua dezvoltare.

5. Experiență proastă a utilizatorului

 Tehnologia evoluează și se schimbă rapid. Persoana care se află în vârful ultimelor tendințe și înțelege comportamentul utilizatorilor ar putea avansa în joc. Fă întotdeauna cercetare și vezi ce fac consumatorii din domeniul tău pe site-urile tău, verifică noile funcții implementate pe site-urile concurenților mari și implementează acea funcționalitate pentru a oferi cea mai bună experiență utilizatorilor tăi  și  convertește-i în clienți. Când creezi un site nou pentru firma ta, asigură-te întotdeauna să-l construiești astfel încât să poată crește odată cu afacerea ta și poți adăuga funcții și funcționalități suplimentare, fără a fi nevoie să se refacă întregul site.

BONUS:  ACTUALIZAREA CONȚINUTULUI.

Un conținut bun te  poate diferenția de concurență și poate transmite utilizatorilor  mesajul potrivit. Acest lucru se poate face prin text, videoclipuri, tutoriale, instrucțiuni practice, etc. Marketingul de conținut este foarte important și joacă un rol imens în succesul afacerii tale. Posibilitatea de a actualiza și de a adăuga conținut nou este necesară, iar acest lucru se poate face cu ușurință printr-un sistem de gestionare a conținutului (Content Management System – CMS).  De asemenea, site-ul  web va trebui să fie optimizat pentru SEO, ceea ce te va ajuta cu eforturile de marketing.

Când vei fi gata pentru un , fii pregătit să alocai suficiente resurse. Acesta va fi un proces interesant care va ajuta firma să privească în profunzime în strategia de afaceri și totodată să lansezi un site deosebit, ușor de navigat, care va ajuta afacerea să crească.