Adevărata provocare în lumea online este scoaterea  conținutului tău  în evidență. Cum va fi creat acest conținut care să atragă publicul pe care ți-l dorești? De departe, cel mai de impact lucru pe care îl poți face este să oferi  conținutului tău acel ceva ce te va diferentia.

Ce este exact marketingul de conținut?

Din diversele discuții reiese faptul că mulți oameni au auzit de acest termen, dar nu știau sigur ce înseamnă.  Adesea,  marketingul de conținut este definit ca fiind crearea de conținut pentru a câștiga interesul pentru produse și servicii, dar ce înseamnă asta cu adevărat?   Pentru noi, asta înseamnă a planifica, crea și furniza un conținut eficient pentru atingerea obiectivelor de marketing.

– Care este obiectivul marketingului  de conținut? Dacă poți răspunde la aceasta întrebare șsansele de reușită cresc .  În urma cercetărilor efectuate de  Content Marketing Institute  s-a constatat că firmele care documentează un obiectiv au mai mult succes decât cele care nu documentează. Lucrul interesant este că marketingul de conținut poate atinge o serie de obiective. Pentru te  ajuta să  te decizi asupra obiectievlor are   marketingul de conținut, vom enumera două tipuri comune.

  • Atragerea de noi clienți – acest lucru înseamnă că oferiți conținut pe care oamenii îl vor găsi și le place, ceea ce  oferă posibilitatea de a-i transforma în clienți.
  • Apropierea clienților  pe care îi ai deja. Unele motive comune pentru a-ți apropia clienții existenți sunt câștigarea mai multor contracte din partea lor, aprofundarea loialității lor față de tine și încurajarea acestora să le spună altor potențiali clienți noi despre tine

Gândește-te la clienții tăi pentru o clipă. Care este drumul lor pentru a rezolva o problemă s? Cu cât înțelegi mai mult acest drum, cu atât vei găsi mai repede idei de conținut interesante și utile. De aceea, maparea conținutului este principala tehnica  recomandată pentru generarea de idei de conținut într-un nou program de marketing de conținut. Maparea conținutului începe cu definirea etapelor sau etapelor cheie de pe traseul clientului. O călătorie tipică a clienților include o fază de conștientizare, o fază de cercetare, o fază de cumpărare și o fază de asistență sau servicii.  După ce vei identifica aceste faze din călătoria clientului, descrieți ce experimentează clienții dvs. în fiecare fază. Notează punctele pozitive și negative, bucuriile și frustrările, întrebările și deciziile cu care se confruntă clienții tăi. Aceste obiective, emoții, nevoi, comportamente și gânduri sunt oportunități potențiale pentru marketingul dvs. de conținut.

Pe măsură ce îți faci planurile de conținut, ia în considerare dacă conținutul tău oferă aceleași elemente  pe care le oferă toți ceilalți. Identifică cum poți adăuga mai multă nuanță și profunzime  pe care publicul  o va pune în valoare.